loading...
آموزش کسب درآمد اینترنتی (Make Money Online )
توضیحات سایت
سلامی گرم خدمت شما مخاطبین عزیز

این سایت با هدف کمک به شما دوستانی که قصد راه اندازی یک شغل اینترنتی را دارید راه اندازی شده و تمامی آموزش ها و مطالب و نرم افزار هایی که در سایت قرار میگیرد به صورت کاملا رایگان میباشد.

با توجه به اینکه ما در کشور ایران زندگی میکنیم و همچنین از جانب بیشتر سایت ها و بانک های جهان در تحریم اقتصادی هستیم، من آموزشهایی را در سایت قرار میدم که 100% آنها در ایران قابل اجرا است و همچنین نیاز به دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی و رایانه ندارد .

تلاش و کوشش رمز موفقیت است .

فروش ویژه

فروش ویژه

میثم بازدید : 2028 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پیشنهاد ما به شما در زمینه ارسال ایمیل گروهی

 

نرم افزار ارسال ایمیل گروهی  جدید رایگان - قابلیت استفاده در 7 و ویستا

 

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت. ارسال ایمیلهای گروهی معمولا به طور تک به تک کاری بسیار مشکل است حتی اگر شما از نرم افزارهای مدیریت میل استفاده نمائید باز هم این کار را نمیتوانید به راحتی انجام دهید و در نتیجه شما نیاز به نرم افزاری دارید که برای شما اینکار را انجام دهد. پیشتر از این نرم افزارهای تحت وب (اسکریپت)زیادی به منظور اینکار ساخته شده اند که استقبال خوبی نیز از آن شد اما نرم افزاری که بتواند اینکار را تحت ویندوز انجام دهد به ندرت یافت میشود .

SEG MR 3.2 نرم افزار کاملا فارسی در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را برای کاربران و میلهای مورد نظر خود ارسال نمائید. از نکات قابل توجه این برنامه ارسال ایمیل به گروه ایمیل های خبرنامه وبلاگ یا سایت اشاره کرد که هم باعث راحتی شما خواهد شد و هم کاری حرفه ای محسوب میشود . بدین ترتیب شما می توانید با مبلغ ناچیز برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.

 نرم افزار ارسال ایمیل گروهی که تحت ویژوال بیسیک می باشد و محیطی بسیار ساده و کاربرپسند دارد . می تواند روزانه ۴۰۰۰ الی ۶۰۰۰ ایمیل تبلیغاتی که ۹۹ درصد در اینباکس خواهد بود برای شما ارسال کند .نرم افزار فوق می تواند توسط سرور SMTP GMAIL – YAHOO – AOL سرور دلخواه خود ایمیل ارسال کند . شما می توانید با ۱۰ اکانت جی میل روزانه ۶۰۰۰ هزار تا ایمیل ارسال کنید . برای جلوگیری از اسپم شدن SMTP شخصی شما می توانید برای ارسال های خود زمان درنگ تعریف کنید . تا فشار بیش از حد روی سرور اعمال نشود .

 قابلیت های کلیدی نرم افزار SEG MR 3.2 :

 - پشتیبانی از زبان فارسی
- محیطی جذاب و کاربر پسند ( راهنمای تمام قسمت های نرم افزار )
- توانایی ارسال فایل به لیست ایمیل ها

 - امکان ذخیره پیام و لیست ایمیل ها
- قابلیت استفاده آسان از HTML
- قابلیت باز کردن فایل های HTML
- قابلیت تنظیم اکانت ارسالی
- بدون وارد کردن تنظیمات پورت و پروتکل
- ارسال ۹۹ درصد به InBox ( به شرط صحیح نویسی در پیام )
- امکان ارسال ایمیل به صورت تکی
- ارسال ایمیل به صورت کاملا فارسی YAHOO – GOOGLE – MSN و …
- امکان کوچک کردن در سیس تری
- ویرایشگر متن حرفه ایی
- افکت صدا
- قابلیت ایجاد وقفه در ارسال ایمیل ها
- پشتیبانی از HTML برای ارسال ایمیل هایی با محتوای گرافیکی
- امکان وارد کردن چندین اکانت در لیست اکانت
- توقف در ایمیل و اتصال خودکار به اکانت بعد
- حذف ایمیل های تکراری به صورت اتوماتیک
- ارسال از طریق سه SMTP – جیمیل – یاهو – آاُل جدید
- پشتیبانی ا ویندوز XP – SEVEN – VISTA


- نگارش : ۳٫۲

 

- تاریخ انتشار : ۲۵  تیر ماه ۱۳۹۱

 - سیستم‌عامل   نرم افزاار ارسال ایمیل گروهی - Seven – Vista – windows xp

 قیمت : رایگان

 

 


توضیحاتی که در بالا مشاهده کردید مربوط به سایت هایی هست که این فایل را برای دانلود گذاشتند اما چند نکته هست که نیاز به توضیح بیشتر دارد :


در ابتدا میخوام آموزش کار با این نرم افزار را برای شما شرح بدهم

بعد از دانلود باید فایلها را با استفاده از نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج کرده

قبل از نصب نرم افزار باید تنضیماتی را در ویندوز انجام دهید تا نرم افزار ایمیل های فارسی را به صورت صحیح ارسال کند

تنضیمات ویندوز : در ابتدا به قسمت Control Panel ویندوز رفته و بر روی Regional and Language Options کلیک کنید

تنضیمات را مانند عکسهای زیر بر روی فارسی قرار دهید


 


 

 

بعد از تنضیمات ویندوز فایل نصب نرم افزار SEG MR 3.2 را اجرا کرده و مراحل نصب را تا پایان ادامه دهید


 

آموزش کار با نرم افزار :

1- متن پیام : در این قسمت شما باید متنی را که میخواهید به صورت ایمیل ارسال کنید بنویسید. همچنین میتوانید صفحه html تبلیغات خدتون را در این قسمت باز کنید


 

2- لیست ایمیل : در این قسمت شما باید لیستی از ایمیل های مورد نظرتون را در یک فایل متنی با پسوند txt که با استفاده از نرم افزار notepad ساخته میشه درست کنید و وارد نرم افزار بکنید و حتما بعد از وارد کردن لیست برروی ذخیره کن کلیک کنید تا لیست مورد نظر ذخیره بشه.

3- لیست حساب : در این قسمت شما باید لیستی از ایمیلها یا حسابهایی که در سایت های AOL - Yahoo - Google دارید را وارد کنید .

توضیحاتی در مورد حساب گوگل ( gmail ) : با استفاده از هر ایمیل گوگل در طول 24 ساعت حدودا میتوان 500 میل ارسال کرد --- برای ساخت هر اکانت در گوگل نیاز به یک شماره تماس است و با هر شماره تماس میشود دو اکانت در گوگل ساخت --- ارسال ایمیل از طریق گوگل نیازی به وی+پی+ان ندارد

توضیحاتی در مورد Yahoo و AOL : برای ارسال ایمیل از طریق حسابهای این دو سایت نیاز به وی+پی+ان هست--- تعداد ایمیل های ارسالی این دو سایت را در 24 ساعت نمیدونم چون که از این حسابها استفاده نمیکنم

4- تنضیمات : در این قسمت باید تنضیمات را بر اساس سرور حسابهاتون تنظیم کنید.

5- ارسال : بعد از انتخاب کردن حساب و ایمیل مورد نظر بر روی ارسال کلیک کنید. در مورد تنضیمات این قسمت من پیشنهاد میکنم که (توقف بر اساس تعداد ارسال = بزارید 300 ) و ( وقفه در هر ارسال = بزارید 1 ثانیه به بالا )

 

تذکر : حتما قبل از ارسال ایمیل به صورت گروهی حتما یک ایمیل برای آیدی خود بفرستید تا اگر در قسمتی از متن پیام اشتباه کردید آن را اصلاح کنید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 12,117